Thursday, July 14, 2011

What was happening at the air-port in Myanmar? (Burmese Version)


ျမန္မာႏိုင္ငံကို အုပ္ခ်ဳပ္သူ အစိုးရ တာ၀န္ရွိသူမ်ားမွ ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မွီ ေလဆိပ္ တစ္ခု အျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ တည္ေဆာက္ေနပါသည္ဟု ဆိုေသာ စစ္ေတြ ေလဆိပ္တြင္ ေလယာဥ္ဘီးမ်ားကို ေလထိုးရန္ စက္မရွိသျဖင့္ ေလယာဥ္ တစီး ညအိပ္ ရပ္နားခဲ့ရ ...သည္ဟု သိရသည္။ အဆိုပါ ေလယာဥ္မွာ ေမလ ၂၉ ရက္ေန႕က ရန္ကုန္မွ စစ္ေတြသို႕ ခရီးသည္မ်ားကို တင္ေဆာင္ ပ်ံသန္းလာေသာ အစိုးရပိုင္ ျမန္မာေလေၾကာင္းလိုင္း XY- AIB ေလယာဥ္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ " ညအိပ္ရပ္နားခဲ့ရတာက မွန္ပါတယ္။ ေနုာက္တစ္ေန႕ ေန႕လည္ပိုင္းမွ ရန္ကုန္ကို ျပန္သြားခဲ့ရပါတယ္။ ဘီးက ေလေလ်ာ့ေနတဲ့ အတြက္ ဘီးတစ္လံုး ရန္ကုန္က ေရာက္လာပီးမွ ျပန္လဲကာ ထြက္ခြာသြားခဲ့ပါတယ္" ဟု ေလဆိပ္တြင္ အလုပ္ လုပ္ကိုင္ေနသူ ကိုထြန္းေရႊက ေျပာသည္။   ယခုကဲ့သို႕ ဘီးေလလ်ာ့ေနသျဖင့္ ေလယာဥ္မပ်ံႏိုင္၍ ခရီးသည္ တစ္ခ်ိဳ႕မွာ ေၾကာက္ျပီး ခရီးစဥ္ကို ဖ်က္သိမ္းခဲ့ျပီး တစ္ခ်ိဳ႕ ခရီးသည္မ်ားမွာ တျခား ေလယာဥ္မ်ားျဖင့္ ရန္ကုန္သို႕ လိုက္ပါ သြားခဲ့ရသည္ဟု သိရသည္။   " လူေတြကေတာ့ အမ်ားစု အိမ္ကို ျပန္သြားၾကပါတယ္။ စစ္ေတြမွာ ေလယာဥ္ လက္မွတ္ ခ်က္ခ်င္းရဖို႕ဆိုတာ အစိုးရ အာဏာပိုင္ေတြမွ အပ သာမန္ လူေတြက သိပ္မလြယ္ပါဘူး။ အမ်ားစုကေတာ့ ခရီးစဥ္ကို ဖ်က္လိုက္တာ ရွိပါတယ္။ တစ္ခ်ိဳ႕လည္း ေနာက္ေန႕မွာ လိုက္ပါသြားၾကပါတယ္" ဟု သူက ဆက္ေျပာသည္။   စစ္ေတြႏွင့္ ရန္ကုန္ ခရီးစဥ္တြင္ ေလေၾကာင္းလိုင္း ၃ ခုခန္႕ ေန႕စဥ္ ပ်ံသန္းေနျပီး ပုဂၢလိကေလၾကာင္းလိုင္း မ်ားတြင္ ေလယာဥ္ခ တစ္ေၾကာင္းတည္းမွာ က်ပ္ ရွစ္ေသာင္းေက်ာ္ ရွိျပီး အစိုးရပိုင္ ျမန္မာ့ေလေၾကာင္း လိုင္းမွာ ငါးေသာင္း ေလးေထာင္က်ပ္သာ ယူသည္ဟု သိရသည္။   လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး ခက္ခဲမူေၾကာင့္ စစ္ေတြ ေလဆိပ္မွာ ခရီးသည္အသြားအလာမ်ားေသာ ေလဆိပ္ တစ္ခု ျဖစ္ေသာ္လည္း အစိုးရ အာဏာပိုင္မ်ားက ေခတ္မွီ တိုးတက္ေအာင္ ျပဳျပင္ေပးမူ မရွိသျဖင့္ လမ္း ေလ်ာ္ျခင္း၊ ေလယာဥ္မ်ား အခ်ိန္ႏွင့္ တေျပးညီ ပ်ံသန္းႏိုင္ျခင္း မရွိဘဲ ျဖစ္ေနျခင္း၊ ေလယာဥ္ လက္မွတ္မ်ား ရရွိရန္ ခက္ခဲ ၾကန္႕ၾကားျခင္းစသည့္ အေျခအေနမ်ားႏွင့္ ၾကံဳေတြ႕ေနၾကရ ေၾကာင္း သိရသည္။   သတင္း - နိရဥၥရာ သတင္းဌာန See More

No comments:

Post a Comment